Welkom groep 5

Dit is onze nieuwe weblog waar we ons werk op kunnen publiceren zodat iedereen het kan zien en er op kan reageren. Ik hoop dat jullie allemaal meewerken aan deze weblog zodat we er samen iets moois van maken.

dinsdag 20 april 2010

Mijn hoogtepunt

Hallo allemaal,
Het hoogtepunt van ons schoolreisje is voor mij de tumlingbaan.
Ik leg uit wat een tumlingbaan is en waarom het mijn hoogtepunt is.
Wat een tumlingbaan is.
Een tumlingbaan is een lange mat maar opgeblazen.
Misschien weet je wel wat een springkussen is?
Een tumlingbaan is het zelfde als een springkussen maar dan zonder dakje.
Waarom is het mijn hoogtepunt?
Ik zit op turnen dat is net als gym maar dan moeilijker.
Als het de laatste dag is voor de vakantie hebben ze bij turnen ook een tumlingbaan.
Je kunt allerlei kunstjes op de tumlingbaan doen.

doei!doeidoeidoeidoei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Dewi

Dit verslagje was van Dewi

geschreven op 20 april

Hallo iedereen,

Groep 6 en 5 zijn 19 april op schoolreisje naar aeolus geweest.
En weetje wat mijn hoogtepunt is? De tumblingbaan.
Een tumblingbaan is een opgeblazen langen mat.
De tumblingbaan was geel,rood en blauw
Weetje waarom mijn hoogtepunt een tumblingbaan?
omdat ik op turnen en trampoline springen zit.
Want dan is het een stuk makkelijker.
Ik vond het het leukste schoolreisje ooit

doei doei
groetjes,Eke


het hoogstepunt
hallo allemaal.
Ik ben naar schoolreisje geweest.
Samen met groep 5 en 6.
En er was een soort glazen piramide.
En als je in de piramide ging.
Moet je heel veel trappen op lopen.
En dan kom langs allemaal deuren.
En als je een deur open doet en naar binnen gaat.
Kom je in een kamer met allemaal spiegels.
En als je in de kamer gaat staan.
Met die spiegels.
Dan zie je.
Je zelf vet vaak in de spiegels.
En dat was mijn hoogste punt van de dag.
doei doei
groetjes,Julia

Geen opmerkingen: