Welkom groep 5

Dit is onze nieuwe weblog waar we ons werk op kunnen publiceren zodat iedereen het kan zien en er op kan reageren. Ik hoop dat jullie allemaal meewerken aan deze weblog zodat we er samen iets moois van maken.

woensdag 21 april 2010

Mijn hoogtepunt

Mijn hoogtepunt van het schoolreisje in Aeoles is de bungee-jump trampoline.
Want je zat vast aan een bungee touw.
En je had een soort broek aan waar je wel 8 meter hoog mee kon soringen.
Maar ik sprong wel 12 meter hoog.
Je kon 2 saltoos per 4 meter maken.

Groetjes,

Laura


Mijn hoogte punt
Het leukste wat ik heb gedaan was de glijslee.
Dat was mijn hoogte punt. Het ging zo. Je pakte een soort plastic stoel.
Je moest hem naar boven brengen.
en je ging zitten.
Je liet je los en je ging met volle kracht vooruit.
Met wel 9 kilometer per uur.
Je voelde een lekker windje langs je oren.
En als je je zelf duwde ging je veel hader dan 9 kilometer per uur
Binnen vond ik het leukst van aeulus.
Want daar waren allemaal experimenten.
Maar het stomste vond ik de terugreis van al dat vieze snoep.

Einde.


Groetjes Daniel

Geen opmerkingen: