Welkom groep 5

Dit is onze nieuwe weblog waar we ons werk op kunnen publiceren zodat iedereen het kan zien en er op kan reageren. Ik hoop dat jullie allemaal meewerken aan deze weblog zodat we er samen iets moois van maken.

dinsdag 20 april 2010

Mijn hoogtepunt

Mijn hoogtepunt was het bungee-trampolinespringen.
Je kreeg een harnas om. En je ging wel 3 meter in de lucht. Je moest wel een touw om anders viel je .Omdat je het touw om had kon je truukjes doen. Het harnas zat vast aan 6 touwen.

groetjes Emma

De klimtoren vond ik het leukst.
Ik leg het wel even uit.
Je zit in een soort luier.
Waar je je aan vast kon houden heten de knoppen.
Als je boven was moes je op een knop drukken.
En je mocht naar beneden springen.

Groetjes Hilde.

Beste ouders

We zijn op schoolreisje geweest. Het was heel gezellig in Aeolus. Groep 6 was ook mee.
Ik vond het leukst de bungee trampoline. Je moest een soort broek aan
trekken. De man van de trampoline helpt je met aantekken
De man drukt op en knop en je gaat springen .
Je blijft 3 minuuten in de lucht
Dan is het klaar

groetjes

eline kremer

Geen opmerkingen: