Welkom groep 5

Dit is onze nieuwe weblog waar we ons werk op kunnen publiceren zodat iedereen het kan zien en er op kan reageren. Ik hoop dat jullie allemaal meewerken aan deze weblog zodat we er samen iets moois van maken.

dinsdag 20 april 2010

Mijn hoogtepunt

Beste mensen,

Wij zijn gisteren met groep 5 en 6 naar Aeolus geweest. Ik vond vliegen het leukst. Je zult wel denken. Was er dan een echt vliegtuig? neeeee natuurlijk niet.
Het was een helft. Het leek net als een echt vliegtuig. Je kon een landing maken en hem zelf bedienen. En je kon op een groot beeldscherm zien hoe het vliegtuig vloog .

groetjes Thijs

Ik vond bij aeolus de klimtoren heel leuk .
Bij de begin moest je soort van een broekje
an doen.
Je mogt hoe ver je mag klimmen.
De klimtoren was ongeveer 10 meter.
Als je bij de top was stond een knopje.
Daar moest je op drukken.
En dan moest je een touw vast pakken.
En naar beneden springen.
En als je er bent.
Moet je het broekje uit doen.

Groetjes Lisa

mijn hoogtepunt
Ik vond de trampolines het leukste.
Vooral de trampo met het touw.
En een spring kussen was ook leuk.
Maar er was ook een opblaasbaan.
En we hebben patat met ijs gegeten.


groetjes romy


mijn hoogtepunt.

hallo allemaal.
Mijn hoogtepunt is de tumblingbaan.
Ik ga het wel uitleggen.
Het is een soort mat.
Maar dan opgeblazen en je kan salto's doen.

Groetjes,linda

Geen opmerkingen: