Welkom groep 5

Dit is onze nieuwe weblog waar we ons werk op kunnen publiceren zodat iedereen het kan zien en er op kan reageren. Ik hoop dat jullie allemaal meewerken aan deze weblog zodat we er samen iets moois van maken.

woensdag 21 april 2010

Mijn hoogtepunt

Mijn hoogtepunt was technogolf.
Wat is dat denk je?
Dat is golf met allemaal techniese dingen.
Een rond draaiende molen.
Het slaan was veel anders dan normaal golf.
Je had een stang met een hamer eraan.
En er waren 11 hols.
En ik had elke keer een hole in wan.


GROETJES PATRICK.



Beste ouders.

Mijn hoogtepunt was de trampoline.
Ik deed leuke kunstjes .
Als eerst op de kont en dan op de kniën.
Soms was ik een beetje moe dus ruste ik uit.
Je kon het buiten en binnen op de trampoline.
Naar vijf minuten stond ik weer op de trampoline.
Ik ga jullie nu vertellen wat ik heel goed kan op de trampoline.
Ik heel goed op de kont en dan weer een keer springen.
Dat kon ik wel 20 keer achter elkaar doen.
En ik kon ook 10 keer op de kniën en ook een keer springen.
dat was mijn hoogtepunt.



GROETJES RICHELLE.

Geen opmerkingen: